تولید کننده کابل نسوز

کابل نسوز به دلیل پوشش‌ دهی با مواد عایقی می ‌توانند در برابر حرارت و گرما مقاومت قابل ‌توجهی از خود نشان دهند. به بیان ساده‌ تر می‌ توان گفت این محصول به دلیل مقاومت حرارتی بالا برای کاربرد های حساس در اولویت قرار می ‌گیرد. به طوری که در صنعت کشتی‌ سازی، کارخانه ‌های ریخته ‌گری، صنایع نظامی و کارخانه‌ های نفت مورد استفاده قرار می ‌گیرد.  این محصول با در نظر گرفتن نوع عایق و روکش، به بخش ‌های متفاوتی تقسیم‌ بندی می‌ شود. و به همین دلیل خرید از تولید کننده کابل نسوز  برای اکثر افراد اهمیت بالای برخوردار است.

به‌ طوری ‌که سیم ‌های نسوز تک روکش غالبا از جنس سیلیکون ساخته می ‌شوند. لازم به ذکر است چگونگی کیفیت کابل نسوز می‌ تواند بر میزان مقاومت محصول تاثیرگذار باشد؛ به ‌همین دلیل به شما توصیه می ‌کنیم به منظور افزایش مقاومت در برابر حرارت و نور شدید حتما با بهترین تولید کننده کابل نسوز آشنا شوید.

انواع کابل نسوز

کابل نسوز در انواع مختلفی به بازار ارائه می‌ شود؛ به ‌طوری ‌که در ساختار هر یک از آن ‌ها غالبا یک روکش سیلیکونی و یک روکش ابریشمی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. لازم به ذکر است انواع کابل نسوز با در نظر گرفتن محیط، شدت ولتاژ و میزان دما از ویژگی ‌های مختلفی برخوردار می‌ باشند.

بنابراین از انواع کابل نسوز می‌ توان به کابل کنترل، کابل اعلام حریق، کابل قدرت، کابل ابزار دقیق، کابل فشار قوی و… اشاره کرد. در نظر داشته باشید این محصول در برابر شوک الکتریکی بسیار مقاوم بوده و برای اجرای پروژه‌ های حساس مناسب می باشد.

با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می ‌کنیم برای خرید انواع کابل نسوز به شرکت تهران صدرا مراجعه نمایید. زیرا این شرکت به ‌عنوان بهترین تولید کننده کابل نسوز در نظر گرفته می‌ شود. تمامی محصولات تولید شده در این شرکت از کیفیت مطلوب برخوردار می‌ باشند؛ به طوری که کابل نسوز ارائه ‌شده  تا حد امکان از انتشار شعله و دود جلوگیری می کند. بنابراین احتمال بروز آتش‌ سوزی و آسیب‌ دیدگی بر اثر دود سمی کاهش می ‌یابد.

دلیل اهمیت استفاده از کابل نسوز

از جمله ویژگی ‌های مهم کابل نسوز می ‌توان به قابلیت تشخیص گرما اشاره کرد؛ بنابراین برای کاربردهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به بیان ساده‌ تر می ‌توان گفت تشخیص حرارت خطی از نظر هزینه بسیار مناسب می ‌باشد.

زیرا کابل نسوز می ‌تواند به ‌عنوان جانشین آشکارساز های حرارتی معمولی استفاده شود. لازم به ذکر است در حین آتش ‌سوزی، کابل نسوز همچنان به فعالیت خود ادامه داده و به انتقال برق کمک می ‌کند. همچنین کابل ‌های اعلام حریق به‌ عنوان بازدارنده شعله شناخته می ‌شوند؛ زیرا در صورت داغ شدن از انتقال جریان برق جلوگیری می ‌کنند.

تولید کننده کابل نسوز

تولید کننده کابل نسوز

بهترین تولید کننده کابل نسوز

همان‌ طور که قبلاً ذکر کردیم کابل نسوز در انواع مختلفی به بازار ارائه می ‌شود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد خریدار در انتخاب با کیفیت‌ ترین و مناسب ‌ترین محصول به سردرگمی دچار شود. لازم به ذکر است شرکت تهران صدرا به ‌عنوان بهترین تولید کننده کابل نسوز فعالیت می ‌کند؛ زیرا تمام محصولات این شرکت براساس استانداردهای روز اروپا و ضوابط سازمان آتش ‌نشانی ساخته می ‌شوند.

در نظر داشته باشید استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و رعایت استانداردهای داخلی و بین ‌المللی به‌ عنوان ویژگی اصلی این شرکت شناخته می ‌شود. این شرکت علاوه بر برخورداری از تجهیزات مدرن، از دانش فنی و نیروی خدماتی حرفه ‌ای نیز بهره مند می‌ باشد. به ‌طوری ‌که توانسته ‌است در عرصه پاسخ ‌گویی به نیازهای مصرف ‌کنندگان نقش مؤثری ایفا کند.

از جمله مزیت های اصلی این شرکت می‌ توان به ارائه خدمات مفید، ارزنده، منطبق بر نیاز مصرف کننده و مناسب با فضای کسب ‌و کار اشاره کرد؛ بنابراین اغلب کارخانه‌ های فولاد، پتروشیمی، راه ‌آهن، مترو، لوازم ‌خانگی و خودروسازی خرید کابل نسوز این برند را در اولویت خود قرار می ‌دهند.

اشتراک گذاری:

درباره تهران صدرا

صنعت کابل ایران، صنعتی است رو به رشد که در این بین صنایع کابل های تخصصی تهران صدرا به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بزرگ تولید سیم وکابل های سیلیکونی را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت با بهره بردن از 17 سال تجربه در زمینه تولید سیم وکابل نسوز (سیلیکونی) اقدام به ارائه محصولات خود به صنایع مختلفی نظیر: صنایع ریلی ، نفت و گاز ، فولاد ،ساختمان، صنایع لوازم خانگی نموده است.

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران خیابان مفتح جنوبی ،
تقاطع انقلاب پلاک ۱۷ پاساژ ۲۱ طبقه دوم‌ واحد ۴۵

۰۲۱-۶۶۷۵۰۶۱۲
۰۲۱-۳۳۱۱۹۳۴۴
۰۲۱-۳۳۱۱۹۳۰۸
۰۲۱-۳۳۱۱۹۳۸۰

آدرس کارخانه :کرج ،جاده قدیم کرج -هشتگرد ،
نرسیده به شهرک افشاریه ،روبروی کوی بهروز ،کابل تخصصی تهران صدرا

تلفن کارخانه :۴۴۲۰۱۱۰۷-۰۲۶